Просто вигадки

 


Авторка: Silver Raven

Бета (редактор): нема

Фандом: Джоан Ролінґ «Гаррі Поттер»

Персонажі або пейрінг: Лілі Еванс (Поттер), Том Марволо Редл

Рейтинг: G

Жанри: гет, гумор, AU

Попередження: ООС

Розмір: драбл

Статус: завершено

Розміщення на інших ресурсах: питайте, я не кусаюсь. Майже XD

Примітка: належить до серії «Миті, яких не було»

Опис: «Лілі, кохана, я вб’ю твою подругу!»


Двері гупнули і розлючений чоловік увійшов до кімнати.

– Лілі! – голосно покликав він.

– Що сталося? – виглянула з бібліотеки жінка.

– Лілі, кохана, я вб’ю твою подругу! – тряснувши книгою «Гаррі Поттер і Смертельні Реліквії», гаркнув Том Редл.

– Що накоїла Джоан? – поцікавилась його дружина, допитливо поглянувши на книгу.

– Я все розумію, у неї були проблеми, вона вирішила написати книгу і навіть не одну. – Похитав головою Том. – Але чому я головний поганець і мені біс знає скільки років? Чого раптом ти стала дружиною Поттера? І якого наш син має мене вбити?

– Коханий, та це ж просто вигадки, – засміялась Лілі.

– О, як так і скажу Беллатрис. Гадаю, вона буде щаслива почути таке.

– Любий, може не треба? Твоя сестра дещо… дратівлива.

– Лілі, що ти таке кажеш? – сплеснув руками Редл. – Моя сестра просто янгол. А те, що про неї кажуть, просто вигадки. Нічого з твоєю подругою не станеться. – І після короткого мовчання додав: – Можливо.

Коментарі